Denna vecka so far...

God morgon där hemma! Här skiner solen men det blåser kallt så allt för skönt är det inte.
En liten uppdatering vad vi har gjort det senaste.
I söndags efter jag slutat jobba åkte vi hem till Chris och Teresa. Teresa är en svensk tjej som går i Sebastians klass. Hon är jättetrevlig. Chris är hennes pojkvän som hon har börjat dejta här. Så i söndags var vi bjudna hem till hans föräldrars hus som dem passade i några dagar. Ett väldigt mysigt hus men underbar utegård där vi drack lite vin, hade thaimat, åt almondys daim tårta (eller dam-cake) som dem säger här. Det var helt enkelt en väldigt mysig söndag. Halv 12 körde chris hem oss igen. Chris åker till UK nästa vecka i 6 månader så det är hans bil som vi kommer att få låna medans han är borta. Han har även gett Sebastian en cykel, vi har fått en TV, en tv-bänk och ett x-box. Han är en otroligt snäll människa.
I tisdags var jag på bio med Teresa 10.30 på morgonen. Vi hade fått guld biljetter av Chris så vi satt i underbara fåtöljer och när filmen började kom dem in med mat och dryck som vi hade beställt. Vi såg på Step UP 3D, en dansfilm som jag bara älskar. Filmen var grym. Efter filmen körde hon mig till Karrinyup shopping mall där jag mötte upp Sebbe, Johan och Kara. Detta köpcentrum ska vara jättebra, lite mindre är vårat men bättre märken. jag var på lite shopping humör så jag köpte 2 klänningar och en vit/svart randig vardagströja. Väldigt nöjd. Nu väntar jag bara på värmen.
På kvällen så gick Sebbe och Johan på bio, the expandables, en film med de bästa action hjältarna i hollywood. Den lockade inte mig som ni förstår.
Sebbe har haft skola nu på morgonen, idag vet jag inte vad vi ska göra.
Ta hand om er där hemma.
Stora Kramar
Så här ska man sitta på bio!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt det låter! Schysst biofåtölj - där kan jag se mig själv sitta om några månader. Var det Chris som var det där "geniet", som Sebastian pratade om? Bil och cykel - ni har då ordnat det bra för er. Det är ni värda!

// kramar Maria

2010-08-25 @ 07:37:18
Postat av: Kristin

Japp, Dr chris är geniet, nu har vi även fått, eller sebbe ska jag nog säga, ett X-box. Nu kommer vi ha många killar här på besök, en tv och tv-bänk har vi oxå fått. Vad ger man tillbaka till en sådan kille egentligen?!

2010-08-25 @ 10:06:18
Postat av: Clas

Du tog orden ur min mun Maria. Jag ser också mig själv sitta/ligga där men om några månader till. Men hur håller man säg vaken där? Det verkar omöjligt. Och jag som aldrig lyckats med det ens på Facklan./Pappsen

2010-08-25 @ 15:30:09
Postat av: Linus o Mia

Hej på er..ni verkar ha det underbart bra..glada för er skull..Linus tycker det e kul o titta på era bilder..sköt om er..kram

2010-08-28 @ 11:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0