Det blev en dag på stranden

Hej på er!
Perth bjuder på vacker väder så varför inte passa på att besöka stranden. Tisdagar och onsdagar är mina lediga dagar och Sebbe på tisdagar. Vi åkte till Burns Beach på tisdagen,som ligger bara 10 min från Joondalup och i onsdags åkte vi till Scarborough Beach som ligger en halvtimma bort ungefär. Underbart att få sola lite, även om det kanske inte var stekande värme. Vattnet är iskallt!
Annars är allt bra här. Jag jobbar 4 dagar i veckan. Sebbe har mycketr i skolan, men han är duktig och han tycker det är roligt framför allt. Jag hjälper honom så mycket jag kan. Imorgon (fre) ska vi kolla påå fotboll. Perth Glory spelar, det är säsongs premiär och en spelare som jag inte kan stava till från Liverpool ska göra premiär. 15000 biljetter är sålda så det kan bli riktigt kul. Vi ska åka dit med min kollega Audrie som är världens snällaste människa och hennes familj.
Sebbe har kvällslektion till 19,30 idag så jag tänkte göra lite svenska pannkakor tills han komme hem. Mumma!!
Vi hörs snart igen
puss o kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Anders

Ser grymt ut!Pappa

2010-08-05 @ 13:49:20
Postat av: Frida

Fina bilder:) Ser helt underbart ut!

Tänker på er massor! Kramar

2010-08-05 @ 21:50:44
URL: http://scrapphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0