Fremantle vs Carlton

I fredags var vi och kollade på Footy. Det var roligt men matchen är 4x30 min!!!!!! jag som tycker fotboll är länge.
Det var bra stämning med 39000 i publiksiffra. Efter matchen gick vi till Paddys, en Irländsk pub i Subacio.
Kvällen blev inte så läng eftersom jag skulle jobba lördag morgon. Medans jag gorde ett 10 timmars pass var Sebastian på stranden med resten av gänget. The real world Australia!
På söndagar spelar Sebbe fotboll med de andra killarna så han är iväg just nu, själv kom jag prec hem från jobbet och lagar just lite mat.
Idag har vi även fått våran tv och tv-bänk och Sebbes cykel. Den är väldigt fin. Jag fick nästan en cykel idag. Jag budade på en cykel på ebay men jag vann inte!!
Det har varit underbart väder under helgen, ungefär 23 grader. På tisdag ska vi bjuda hem några på pannkakor och den berömda jordgubbspajen! :)
Här kommer lite bilder från fredagen.
Tjohej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad Anders saknar din paj... Han har gjort tappra försök att lyckas själv men svårt att slå orginalet. Du får skicka en på posten så att han blir lugn o fin. Ha det fint där nere! Kramar Sandra

2010-08-30 @ 09:25:08
Postat av: Frida

Fröken löken... innebär den berömda pajen den från midsommar? Please give me ett recept:)Sedan skulle jag vilja ha lite foton från midsommar. hade ju heeeelt glömt min kamera. Love

2010-08-30 @ 09:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0