The Incredibles

Hej och godmorgon på er där hemma. Solen skiner och vi mår väldigt bra:) När prognosen säger regn här så menar dem på nätterna och sol på dagarna. Men jag tror vi kan leva med det:)
Igår firade vi Alissa, en amerikanare som fyllde 21. Det var tema fest och temat var Super Heroes.
Jag, Sebastian, Johan och Sören från Tyskland gick som Familjen Incredibles.
Om vi får liv i dem andra så tänkte vi besöka Perth Zoo idag som ska vara väldigt bra.
Här kommer lite bilder från gårdagen.
Puss o Kram
Sarah, Alissa och Kara som Powerpuff Girls
Johan, Luke som Jesus och Sebbe
Mr and Mrs Incredible

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha... Jag var tvungen att googla the incredibles igår efter vårt Skype-chat. Ni liknar dem på pricken. Var fick ni tag på kläderna?



Idag är vädret bättre här i Svedala. Lite molnigt, men varmt och uppehåll. Igår däremot var det översvämning på sina håll efter nattens skyfall.Jag fick åka en annan väg till jobbet eftersom det var en sjö under Landaviadukten.



Ha det bra!



Kramar // Maria

2010-08-14 @ 07:47:52
Postat av: Mamma o Pappa

roligt med temafest... ni ser jättefina ut :))

2010-08-14 @ 07:54:28
Postat av: Mormor Y och Morfar I

HELT UNDERBART. Ni lever livets glada dagar, så ska det vara mellan skola och jobb.

Vi jobbar på med installationen med nya datorn,inte helt lätt.



Kramar från mormor Y och morfar I.

2010-08-14 @ 08:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0