Vad händer en dag som denna...

Hej Hopp
Idag tänkte jag bara skriva till er, inga bilder att visa. Det är tisdag och vi både har varit lediga. Morgonen börjades med en springrunda och lite magträning. All choklad har nu bytts ut mot frukt och grönsaker. Nu ska det bli ändring på sötvanorna!! Sebbe mötte tidigt upp Ryan och Johan på biblioteket för att plugga på deras uppsats som ska vara inlämnad på fredag. Dem har vart där större delen av dagen. Jag hade lite tvätt att ta hand om sedan åkte jag till golfbanan och tränade och spelade 9 hål med en kille som heter Mike som är väldigt duktig.
På fredag ska vi göra något väldigt spännande. Nämligen åka till Fremantle Prison. Fängelset lades ner 1992 tror jag och har sedan dess använts för turister. Vi ska gå på en "night tour" 20.30 och det ska tydligen vara jätteläskigt. Jag kan tänka mig att det är lite som spökhuset på liseberg. Under fänelset har dem kanaler där man kan paddla kanot, läskigt!!
Denna veckan ska jag jobba ganska mycket men det blir bra pengar för oss. Så länge vi inte behöver använda så mycket av Sebbes pengar så är det bra. Annars rullar det på bra här. Det känns som att det blir lite varmare här men det kan variera mycket. I september går vi in i våren och då stiger nog värmen.
Det är helt otroligt hur stort det här landet är. jag förstod nog inte riktigt det först. Man vill bara resa runt och se allt. Hela östkusten hade vart så underbart att åka genom. Stora Barriärrevet, Melbourne, Sidney. Ja allt vill man se.
Jag skriver mer om hur Freo Prison var till helgen.
Peace out

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter spännande! Om det är bra kanske ni går med oss på en guidad tur när vi kommer. Fem veckor är lång tid, men det är mycket vi vill hinna med, men det viktigaste är att vara med ER så mycket som möjligt.

Ha det bra!

// Maria

2010-08-18 @ 10:45:56
Postat av: Kristin

Vi längtar tills ni kommer!! Man hade behövt 3 månader bara att resa för att hinna med allt som finns att göra i detta fantastiska land, vi ska göra så gott vi kan:)

2010-08-18 @ 12:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0