Veckorna går...

Det är onsdag och mina två dagars ledighet närmar sig sitt slut. Imorn är det arbete som gäller. Vädret har vänt här och solen har bytts ut mot regnskurar. Det är rätt skönt faktiskt. Det är mysigt med lite oväder. Då har man en ursäkt att bara sitta inne och titta på tv:)
Det har varit en rätt så tråkig dag i övrigt. Sebbe är duktig som har pluggat näst intill hela dagen medans jag mest har vart rastlös.
Igår var vi på GBT (grand boulevard Taven) som är ett uteställe här i Joondalup. På tisdagar är det student night med karioke och pizza & öl fär 12 dollar. Det är helt okey, det är grymt att vara bland studenter för alla tar för givet att även jag är det så jag betalar jämt som student. Billigt och bra!
Kara, en tjej från Canada som bor med Johan fyllde år igår så vi firade även henne. Hon har blivit lite som min första vän här. Hon är trevlig.
Ikväll kommer mitt favorit program "farmer wants a wife" haha
Här kommer lite bilder från gårdagen
Kram på er
Jag och Kara
Johan, Sebbe och Luke (från usa)
Hjärtat mitt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0