Sverige besök

Efter ett gästblogg inlägg är nu jag, Krisitn tilbaka igen efter en veckars uppehåll! Denna vecka har varit ganska så händelserik då vi fick vår nya lägenhet i måndags  och svärföäldrar på besök i tisdags. Vår nya lgh ligger cirka 10 min gångavstånd från våra gamla. En trerummare, vilket betyder att vi nu har roommates.
Idag är det fredag och vi har precis haft bbq vid poolen,eller som aussie people säger "barbie". Vi alla testade känguru för första gången o jag ska säga att det tog emot att äta dessa unerbara små djur. Men tack å lov så var det ÄCKLIGT!!
Jag tror all där hemma förstår hur underbart vi tycker det är att ha franssons här. Lite tårar på flygplatsen och nu är allt som vanligt! Jag var bara lite ledsen efter att ha läst Jonas o Sofias brev. Kom på hur mycket jag saknar er alla.
Men imorgon bär det av till Bali och nya äventyr. Livet på andra sidan är inte helt fel det heller.
Här kommer lite bilder från veckan som varit.
Ta hand om varandra :)
Kram
Jus-Burger i Subiaco innan Bon Jovi
Vårt nya lgt område
BBQ området.
Mästerfotograf

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Boka den runda soffan åt mig. En sån måste jag bara ha.

2010-12-11 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0