Fremantle Market

Hej hej
Hela 36 grader bjuds det på idag, Fam Fransson börja förbered er mentalt på temp. skillnaden nu :)
Igår var vi alla lediga så först tog jag o Sebbe en runda till IKEA och köpte lite juleskum och daim mm. Efter ikea besöket åkte vi ner till Fremantle med Jon, Luke och Linda. Fre-sön har dem en stor inomhus marknad som är väldigt känd. Där kan du köpa allt från frukt, till kryddor och konstvärk. Det är väldigt mysigt men det var tok för varmt igår tyckte jag. Efter det strosade vi bara runt och åt glass och hade det mysigt.
Vi har nu ansökt om ett hus som ligger bara 2 min från oss. Jag tror dock inte vi kommer få det men på tisdag tror jag vi får reda på det :) Vi vet fortfarande inte vilka som kommer att bo i huset.
Imorgon har vi även en annan lgt- visning som Sebbe får gå på i och med att jag jobbar. Dessa lgh ligger precis jämte skolan med tillgång till både pool och gym vilket hade vart kanon.
Fremantle Market
Hörs snart igen
Kram på er och Trevlig 1.a Advent :)
Jag tycker det är lite tråkigt att jag inte har någon julkänsla alls :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0