Ny uppdatering

Hej På er.
Förlåt för den dåliga uppdateringen!
Det känns som att jag jobbar dygnet runt just nu och Sebbe tar inte direkt några egna initiativ på att uppdatera bloggen.
Veckorna går fortfarande väldigt fort, både på gott och ont. Terminen går nu mot sitt slut vilket innebär att alla vi lärt känna packar sina väskor och begär sig hemåt, vilket är väldigt synd. Vi kollar fortfarande på att flytta in med några andra. Det kan bli 3 killar o två tjejer. Det hade vart väldigt roligt för det blir inte lika ensamt plus att det blir mycket billigare för oss. Sebbe har sökt jobb men har inte hört något än. Efter alla tentor får han ta tag mer i det. Jag har kollat på att börja plugga men vi avvaktar lite och ser vad som händer.
Däremot kommer jag försöka göra lite volontär arbete under våren. Både bland hemlösa och bland ungdomar.
Sebastian pluggar på för fullt. Jag har aldrig sätt honom plugga så här mycket och han känner sig väldigt självsäker inför tentorna. I Veckan fick han tillbaka en inlämning med mycket bra resultat och hans lärare skickade ett mejl där hon skrev att han ska vara mycket nöjd med resultatet. Hans var den första hon läste och efter det gick det bara neråt. Bara en tredjedel klarade inlämningen. Så han vara mycket stolt när han berättade dem goda nyheterna för mig:) Hans aussie kompis blev inte godkänd!
Ur högtalarna hör vi just nu: Skeppsråttan (bästa skivan ever:)
Puss och Kram på er
Hemlagad Taco Pizza! Starkt rekommenderat.
Så här fint ser Sebastians hand ut nu. Klockan skyddade en liten bit av handen
So Long :)

Kommentarer
Postat av: Anders

Fasen va ni är duktiga.hoppas jag stavar rätt.Nu längtar jag till er.Har varit ensam o rädd i ö-vik hela helgen.Ha de vi syns snart/Anders

2010-11-07 @ 12:08:30
Postat av: Kristin

Rädd? vad gör dem med dig egentligen?!

Ps. Du stavar rätt :)

2010-11-07 @ 13:34:52
Postat av: Maria

Hemma igen efter en Dalslandshelg. Det var fullt russel hemma hos Lotta i fredags kväll. Ni skulle varit med, Johan, Kristofer och en kille som kallas Lööw - ja herregud vilka killar. Dalslänningar/värmlänningar när de är som bäst.

Nu är det mindre än en månad tills vi kommer till er. Det känns overkligt och kul. Jag både vill att tiden ska gå fort och långsamt. Min fixarlista är sjukt lång och ska jag ha någon chans att hinna bocka av den, så får det inte gå i racerfart. Nu får ni börja tänka efter vad ni vill att vi ska ha med oss till er.Skriv en lista ni med. Vi hörs snart på Skypen!

Puss och kräm // Maria



2010-11-07 @ 19:21:33
Postat av: Mormor Y o Morfar I

Hej på Er båda! Sebbe kul att höra att du klarat studierna med bravur, hoppas på lika bra resultat fortsättningsvis.

Kristin du är fantastisk på många sätt. Att ställa upp som volontär visar hur fina värderingar du besitter. Kramar till våra två fina ungdomar.

Mormor Y o Morfar I

2010-11-08 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0