Underbara Hillarys

Heej på er där hemma i höstmörkret!
Idag har vi haft ytterligare en underbar varm vårdag i Perth. 34 grader och inte ett moln så långt ögat kunnat nå. Dagen har spenderats i Hillarys som är helt underbart. Mysiga restauranger och affärer på bryggan, fina båtar, lite bad och lite lek. Sebbe och killarna leker på bryggan, dem hoppar o dyker och roar sig ,medan jag är på andra sidan och solar och tar kort. Helt plötsligt när jag kollar upp och ska se vad dem gör ser jag två lekfulla delfiner vid bryggan. Precis nedanför Sebbe. Det är inte varje dag sånt händer. Underbart är det.
Delfiner på besök
Hej då så länge

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj,oj jag hade flugit upp ur vattnet och varit säker på att det varit hajar. Min hajskräck är verkligen ett bekymmer. Skulle inte sett Hajen när jag var 12 år!!!

Vi ses snart - 18 dagar!!!!

Kram

2010-11-17 @ 14:45:37
Postat av: Mormor Y o Morfar I

Hej Sebbe och Kristin!

Det ser väldigt härligt ut, men Sebbe var

försiktig när du dyker.



Kramar till er båda från mormor Y

2010-11-17 @ 20:12:21
Postat av: Mamma & Pappa

Det verkar hur underbart som helst. Saknar er, önskar att jag kunde säga att vi ses snart:))



Kramar

2010-11-17 @ 20:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0