Imorgon är ingen vanlig dag..

...För det är Sebastians födelsedag :) weee
Idag har jag lyckats köpa present till Sebastian från min familj. Nu har jag gömt presenterna men han kommer gå hela dagen och försöka lista ut vad det kan vara för något..I know you!
Söndag, solen skiner och lägenheten är ny städad från topp till tå! Medan jag jobbade igår städade Sebbe allt från köksluckor, duschen, till att putsa fönsterrutorna. Känns väldigt skönt faktiskt.
Ikväll är det fotboll så det ska vi kolla på men innan det ska vi planera vår lilla trip med våra kära resenärer från Staterna. Jag tror verkligen det kommer vara hur grymt som helst där uppe. Där uppe är det 30 grader så det ska bli skönt med lite värme och förhoppningsvis kan man få lite färg på sin kritvita kropp!
Idag har vi haft en väldigt skön dag. Vi åt brunch ute med Teresa,  solen stekte och ett liveband spelade skön musik. Då trivdes man bra här kan jag säga.
Ha en fortsatt trevlig söndag för er där hemma
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Michael

Tjenixen

Grattis på födelsedagen från Fam bergkvist

hoppas allt är bra med er.

2010-09-19 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0