Oj vad tiden springer iväg

Long time no writing!
Jag börjar tappa det lite känner jag med bloggandet. Om jag ska vara ärlig så beror detta på att vi har kollat på två av våra favorit serier på datorn. Rätt så många timmar går åt till det!! Rätt tragiskt, men sant!
Förra helgen var vi ute en sväng på fredagen, det var min första lediga helg på några veckor så jag ville verkligen hitta på nått. Det är då man saknar sina vänner som mest. Att bara kunna åka hem till någon, prata och mysa! Det var trevligt, vi åkte till ett ställe nere vid havet med live musik..
Denna helg blir nog lugn, Jag kom precis hem från jobbet, Sebbe lagar mat, De flesta ska tydligen gå ut idag men vi stannar nog hemma! Vad händer hemma då? Hur är vädret? våran vår har inletts med regn men nu ska det blir bättre säger dem. Den 25 sep ska vi köra upp i landet, rättare sagt 116 mil till delfinparadiset och whale sharks. Där kan man bada med delfiner, se valar, underbar snorkling i kristallklart vattet. Vi ska vara borta 4 dagar hade vi tänkt. Sebbe har två veckor lov nämligen. Vi kanske får med oss två amerikanare, annars blir det bara vi två.
Nu blir det mat..
Trevlig helg
Kramar, vi saknar er

Kommentarer
Postat av: Susanna

Va kul det är att läsa vad ni gör! Hoppas ni får en super mysig minisemester! Saknar er båda mycket här hemma och våra myskvällar! Puss puss från sussi

2010-09-13 @ 08:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0