Sebastian 23 år

Då återstår det endast 40 min av Älsklingens födelsedag. Jag tror han känner sig nöjd. Halv 7 väckte klockan oss.
Då fick han ett paket från mig och och ett från resten av Fam Baad.
Klockan 18.00 hämtade han mig från jobbet, vi kom hem och lagade god thai mat (paneang). Till efterrätt hade jag köpt två små goda choklad bakelser till oss. Efter det gick vi ut för att träffa några vänner på ett uteställe här i Joondalup.
Nu har vi precis kommit hem. Imorgon ska vi ut på äventyr :) Berättar mer om det efteråt.
Här kommer bilder från Dagen (inte från utekvällen)
Tack o hej..
Ps. Tack mormor Y och morfar I för ert fina kort. Maria, ditt brev till Sebbe fick mig att gråta!!
KRAMAR
Sebastian nya basker
Underbar Thai mat
Mumma säger jag bara...
1. 2. 3...
Badshorts från Fam. Baad + Linda o Henke
Träningsshorts från mig
Vardagsshorts från mig
Temat för detta året var helt enkelt: SHORTS
VI SAKNAR ER

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj, det var inte meningen att få dig att gråta Kristin. Längtade bara lite extra efter er häromdagen. Snyft!!!

Skönt att veta att du tar hand om Sebbe på hans födelsedag. Haha.....

kram, kramelikramkram!!!!!

2010-09-20 @ 21:16:18
Postat av: Kristin

Jag är alltid lite för känslig haha

Jag tror han hade en bra dag, första gången med sol o 25 grader iaf :)



Ps. Pollen finns här med. Den har slagit mig hårt!!!Dags att gå till apoteket



Jag sakner er väldigt mycket och kan inte beskriva med ord hur mycket jag längtar tills ni kommer!!Det ska bli kul:)

KRAM

2010-09-21 @ 01:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0