Då var det April

Hej där hemma.

Återigen så är vi ensamna och denna gång vet vi inte när vårt nästa besök kommer. Det känns lika tomt som när fam Fransson lämnade oss. Tråkigt! Det blev ett tårfyllt hejdå på flygplatsen när mamma och pappa lämnade oss. Usch.

April är en månad som jag normalt tycker väldigt mycket om..Våren är kommen och sommarn är runt hörnet. Här har man ingen som helst koll på månaderna..Mars blir till April utan någen större skillnad. Jag tror jag kommer känna mig reda att åka hem när tiden kommer.

Den sista veckan med mamma och pappa hyrde vi återigen en bil. På tisdagen åkte vi upp till bergen och spelade golf. Banan var kanske inte den bästa men det var en trevlig utflykt. Uppe i bergen ligger även sjön där vårt vatten kommer ifrån. Vattennivån ligger endast på 25 procent så vi hoppas att det blir en våt höst och vinter. Vi passade självklart på att åka dit och ta oss en titt. Det var väldigt vackert.

Onsdagen bjöds på pizza nere i Leederville. Dessa berömda pizzor missade vi dock när fam fransson var här. Efter maten gick vi vidare till The garden för lite bubbel.

Nu är det bara att komma in i gamla rutiner igen, handla mat, laga mat och städa, något som vi inte gjorde så mycket under dessa 4 veckor.

Tack Mamma och Pappa för fyra fantastiska veckor. Jag saknar er redan! Jag älskar er.



















Mumma...Efterrätts pizza











Första gången det regnar sedan december..Härligt var det!

Kommentarer
Postat av: Maria



Usch ja, visst är det jobbigt med avsked!!! Tänkte mycket på er i lördags när det var dags för Claes och Monica att åka hem igen. Tur att tiden går fort. Snart står vi på Landvetter och möter er. Det kommer bli underbart!

Jag ligger hemma sjuk idag. Feber och ingen röst. Inte bra så här sista veckan, men inte mycket att göra något åt. Vi åker till Dalsland över påsk. Det ska bli härligt!

Var rädda om er. Hoppas det går bra med Kristins visum.

Kram, kramelikram kram!!!!

2011-04-11 @ 13:15:49
Postat av: Clas

Nu är vi hemma i Sverige igen. Resan hem gick förvånansvärt smidigt trots drygt 20 timmar i luften. Men glädjen att vara hemma förtas inte av det tårfyllda avskedet på flygplatsen i Perth. Men som sagts i tidigare kommentar så är det inte långt kvar tills vi möts igen. Jag vill också passa på att tacka Sebastian och Kristin för deras gränslösa och generösa gästfrihet som vi fick förmånen av att uppleva under 4 fantastiska veckor i Joondalup och som blir ett minne för livet för oss. Tack!/Mammsen & Pappsen

2011-04-11 @ 17:01:00
Postat av: Farmor & Putte

Hej på Er!



Jag förstår att det känns jobbigt när mamma och pappa åkte.

Jag fick ta del av avskedet när pappa visade bilder i mobilen. Det skapade många tårar här också.

Jag längtar väldigt mycket efter Er och ser fram emot jul även om det skall bli skönt med sommar här hemma först.

Tack och lov för tekniken som gör det möjligt att både se, höra och läsa om Er.



Stor kram och en Glad Påsk önskar vi Er.

Farmor och Putte

2011-04-14 @ 13:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0