Glad Påsk

Hoppas ni alla har haft en trevlig påsk.
Vår påsk har bestått utav arbete för min del och fotboll för Sebbe.
Matchen i lördags slutade 3-2 till motståndarna. Sebbe spelade inte hela matchen då A-lags tränaren ville ha honom på bänken under deras match. Spännande att se om han får några stålar för sin bänkinsats.

Nu är det söndag och påskdagen. Det är idag som påsken firas här. Tyvärr så har det varit regnigt och grått.
När jag åkte till jobbet i morse så tappade hjulen fäste pga våt asfalt och jag snurrade ett helt varv med bilen i rondellen på väg till jobbet. Tack och lov hade jag ingen bil på innerfilen i rondellen. Bilen mår bra och JAG mår bra, lite skärrad bara.

Glad påsk på er och njut av det fina vädret.



Bild tagen på Bali

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0