♥ En Regnig Tisdag

Hej hej
Ni som har besökt oss vet kanske hur tom vår sjö var här i Joondalup i somras, det är den inte nu kan man säga!!Helt otroligt hur mkt det kan regna på så kort tid. Jobbet är väldigt lugnt nu pga vädret vilket är väldigt segt då jag inte får jobbat lika många timmar. Chefen drar ner på så mycket timmar som möjligt under denna period.
Ja nu går vi in i den sista vintermånaden här och vi har därmed klarat av även denna vintern :)
Om 4 månader får vi känna av riktig vinter och det är med glädje ska jag säga.
Utöver gym på morgonen och mat shopping så har det vart rätt så lugnt idag. Sebbe hade sin första lektion idag men efter 30 min hade läraren fortf inte dykt upp så dem gick hem! Jag har trimmat håret på Sebbe och gjorde tydligen en "maria" . Förklaring: bakom örat rakade jag av allt så han har en liten fläck utan hår där! Maria har tydligen gjort desamma på Mackan med då i luggen!
Vi fick pratat med Jonas, Sofia Vincent och Oliver idag. Oliver har växt sedan vi såg honom sist och vincent sprang mest runt naken i bakrunden. Lilla going! Grattis igen till er båda på era födelsedagar :)
Over and Out

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på er!



Nu har vi börjat träna på allvar här på Hultavägen, ska jag säga. Vilket Vasalopp blir det Kristin - 2012 eller 2013? Anders kollar på rullskidor, men jag undrar hur det ska gå för mig. Skidåkning utan djupa, fina spår verkar omöjligt. Jag behöver en PT helt enkelt + ett träningsläger, eller flera!

Härligt att ni snart är inne på vårmånader igen. Här är det äntligen full sommar. Har varít på stranden hela veckan. Perfekt Hjälte-uppladdning! På torsdag börjar jag jobbas. Ska bli superkul!

Längtar som F A N efter er - annars är det bra!

1000 kramar <3 Maria

2011-08-03 @ 08:17:12
Postat av: Kristin

Gillar ditt entusiams Maria! 2013 kör vi så hinner vi träna riktigt länge haha. Jag tror ju att rullskidor är svårare och farligare så jag börjar nog i snön tror jag. Julkappar i år blir längdskidor till hela familjen :) Njut av sista dagen på semstern nu.



Kram

2011-08-03 @ 08:56:29
Postat av: Clas

Vasaloppet blir en intressant utmaning. Men vi värmer upp med Triathlon i Åsa nästa lördag.

Än finns det platser kvar för intresserade.

2011-08-04 @ 15:29:05
Postat av: Frida

Vasaloppen 2013!! Så gör vi det ihop;) Ska göra tjejklassikern med start våren 2012! är det er plan med, annars..Häng på!!

2011-08-09 @ 17:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0