♥ Hjälp Afrika

Vi alla har läst om svälten i Afrika och det gör ont i hela mig när jag läser om det och ser bilderna på aftonbladet. Nu vänder jag mig till min familj och vänner att skänka en peng till de drabbade. Vi är inte så upptagna att vi inte har tid för detta. Jag och Sebbe har bidragit, nu är det eran tur.
Vi satte in pengar till Läkare Utan Gränser som samarbetar med aftonbladet. 

Från aftonbladet:

Du kan sätta in ditt bidrag på PG 900603-2 eller BG 900-60 32. Märk betalningen "Aftonbladet timme".

Ditt bidrag går i första hand till våra projekt på Afrikas horn, i andra hand till andra akuta kriser.

Genom att bidra till Läkare Utan Gränsers fond för akuta insatser stödjer du våra insatser i krisområden. Medel som skänks till fonden, som finns till för att stötta krisinsatser över hela världen, hjälper oss att agera snabbt, att arbeta där behovet av hjälp är som störst, och att stanna kvar så länge hjälpen behövs. Med ditt stöd kan vi hjälpa ännu fler!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ni är bara bäst! Vi sätter in pengar under dagen!

kram på er!

// M

2011-08-05 @ 11:38:51
Postat av: Kristin

Tack Maria :)

2011-08-05 @ 12:26:38
Postat av: Mormor Y o Morfar I

Naturligtvis hänger vi på, dessutom instämmer vi med Maria, ni är bäst. Vi sätter in pengar idag.



Stor kram till er båda

2011-08-05 @ 15:02:31
Postat av: Kristin

Ni är bäst!

2011-08-05 @ 23:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0