♥ Winter wonderland

G´day mates!

Det har vart upp och ner med vädret det senaste. Igår på dagen hade vi 26 grader vilket är den varmaste vinterdagen so far, medan på kvällen fick vi storm med regn jag aldrig sätt innan. Det var läskigt om jag ska vara ärlig! På morgonen hade jag en stor vattenpöl i bilen (den har lite svårt att hålla tätt). 

Veckan som gått har vi gått promenader, ätit lunch med svenskorna i Hillarys, tränat och självklart jobbat. Reservlaget vann cupfinalen i lördags och eftersom Sebbe var med och spelade ett par matcher i början fick även han en medalj så kart ♥








See you later

   


Kommentarer
Postat av: Frida

Snygg medalj, snygg kille;)

Längtar som tusan tills jag kommer! Måste börja kolla upp riktigt noga vad vi ska hitta på:) Har ni äventyr kvar ni önskar göra?



Kramar

2011-08-22 @ 16:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0