♥Ännu en Lördag här i Perth

Hej hej

Det känns så nära nu tilsl vi åker hem fast ändå så långt bort! Det var längesedan jag hade hemlängtan för nu har vi vart här så länge men igår saknade jag vekligen mina vänner! Det var underbart vårväder igår och att sätta sig på en uteservering med vänner och lite rosé hade vart guld värt. Så jag antar att jag har hemlängtan nu.

MEN Frida har bokat resa och kommer hit den 19 oktober jaaaaa :) Det underlättar mycket för när hon väl åker hem har vi bara 4 veckor kvar. Jag kommer att ta ledigt från jobbet i två veckor så vi kan hitta på massa roliga saker.

Nu i Augusti kommer två andra svenskar hit, Karolina och Oscar. Karolina jobbade för pappa med semlorna förra året tror jag. Oscar, hennes pojkvän spelar innebandy i Pixbo och ska tydligen spela och coacha ett innebandylag här. Så dem ska vi träffa när dem kommer ner.

Ikväll ska vi på fest med fotbollslaget så det ska bli intressant. "Open bar" var det så varför inte haha.
Nu ska jag äta gröt, kolla golf och sen ta mig en power walk :) Sebbe är och kollar fotboll. Det senaste dygnet är dessa ord det enda som kommit från hans mun: "Imorgon börjar PL!!!!!!!!"

Hoppas ni får en bra lördag.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0