Go vecka med gôtt folk

Tjaa
Vi går in i feb med raska steg! Skrämmande men jag gillar det. Vi har bott i vår lgt i 2 månader nu. Vilket innebär att det är 10 mån kvar tills vi kommer hem. Vad vi gör med lgt under Sverige tiden får vi se. I tisdags åkte jag och Sebbe ner till Mandura för att ha en mysig dag tillsammans. Det var fint väder och vi strosade runt ett par timmar innan vi åkte hem igen. På kvällen kom tjejerna tillbaka från Broome så vi satt uppe och pratade till midnatt.
I onsdags låg vi nere vid poolen och drack öl (shandy), åt korv med bröd och bara njöt. Vid 5 tiden åkte tjejerna vidare till Singapore. Ett bra Aussie avslut blev det iaf för dem.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Hola amigos!



Ojojoj, nu snackar vi lyxliv i WA!

Fan va gott o se hur harligt ni har det.. Snart ska jag och Malin ner o kolla solonedgangen efter en god broccolisoppa till lunch.. ja man skulle kunna tro att den var gjort att pappa clas eller anders! Mmmm..

Puss och kram pa er!

2011-02-03 @ 23:48:49
Postat av: Maria

Shandy, ja!!!! Kommer nog bli sommarens favvo! mmmm



// Maria

2011-02-04 @ 11:39:46
Postat av: Mamma & Pappa

shandy! coca cola är allt godare Kristin!

2011-02-05 @ 20:12:01
Postat av: Farmor & Putte

Hej!



Det är lätt att bli lite avundsjuk men vi närmar oss också lite sol och värme ( om c:a 3 månader ).

Jag är lite orolig för bränderna i och kring Perth.

Hoppas ni inte blir drabbade. Tänk också på att brandröken också är skadlig.

Det märks väl att man börjar bli gammal när man oroar sig för allt?!

Hörde av mamma att ni kanske tänker komma hem till Jul. Det ser jag fram emot.



Stor kram



Farmor

2011-02-08 @ 09:52:47
Postat av: ANN

Så härligt ni har de njut!!!!

Kramisar ANN

2011-02-10 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0