Kärlekens Dag

Jag ska inte sticka under stolen med att jag är lite av en romantiker. "Jag vill ha lite romantick" som Linda Hammar säger. Tyvärr så har mannen min vuxit upp med tok för mycket killar runt om kring sig och alldeles för lite kvinnor. "vad är alla hjärtans dag?"
Jag får väl erkänna att jag påminde honom igår att alla hjärtans dag är på måndag och responsen var "helvete". Inte för att jag hade trott något annat men man kan ju alltid hoppas!  Något mindre förvånadsvärt är ju ändå att det första han säger när jag kommer hem från jobbet idag är att han har köpt en present till mig till på måndag. Jag man kan inte annat än att älska denna människa :)
Ett annat expempel: jag bad honom köpa rödvin till mig idag efetrsom jag jobbade 11 timmar, ett shiraz vin. Men detta ord stavades inte alls som han hade stavat det så då blev det ett merlot vin istället. Jacob´s creek hade han ju i alla fall hört talas om!
jag älskar honom i alla fall :)
Pusss

Kommentarer
Postat av: Anders Mattsson

Har ingenting att göra med oss som råkade befinna oss runt omkring. Han är ett hopplöst fall, så bara att korka upp och acceptera.

2011-02-12 @ 18:05:44
Postat av: sandra

Ser nu att Anders redan varit framme, men kan saga att det borde legat pa Anders lott isf att lara honom lite kan jag tycka... Hoppas ni har det underbart dar nere i varmen nu! Kramar Sandra

2011-02-13 @ 00:45:33
URL: http://thehappyface.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha.. Hjärtat då;) Du har många år på dig att lära upp honom, hihi. Puss o kärlek

2011-02-13 @ 12:18:01
URL: http://fiddeli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0