Rekord sommar

Hej hej

En vecka har nu gått. Härligt! Jag har inte så mycket att skriva längre, därför blir det så sällan nu.
"Hottest summer ever" säger dem att det är. Då har man fått uppleva det oxå. Idag är det 38 grader säger datorn. Nätterna ligger runt 26 grader vilket gör att det är omöjligt att sova!! Fläkten har strejkat så en ny får snart inköpas..vet dock inte om det hjälper så mycket.bara varm luft som går runt i rummet.

Prognos framöver:

Fre 38 grader sol
Lör 38 grader sol
Sön 37 grader Morgon moln
Mån 35 grader sol och åska
Tis 35 grader Morgon moln
Ons 37 grader sol
Tors 34 grader sol
Fre 33 grader sol

Det är FÖR varmt kan jag medela, värmen suger ut all energi man har. Den där ursnygga skinnjackan jag köpte känns rätt så långt ifrån att använda just nu!

Ikväll bär det av till Audrie och Neil för lite fredags mys!

Ha en trevlig helg
Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej,



Hade jag inte nyss varit hos er så hade jag nog sagt att man inte ska klaga på värmen, men jag vet att det är sant - energin verkar man svettas bort. Jaja, snart blir det nog behagliga 27C.

Tack för klädvisningen häromdagen. Verkligen snyggt. Ställ dig under AC:n i din nya, snygga skinnjacka och dröm om höst och vinter.

Här har det varit lite mildare idag - någon plusgrad. Vi har varit på en långpromenad. Nu väntar vi på vår nya familjemedlem Anna och då ska vi laga middag. Det brinner i båda öppna spisarna, fotboll på TV och te i min mugg. Ganska härlig lördag faktiskt.

Ha det bra!

Kramar Maria

2011-02-26 @ 17:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0