TGI Friday

Hej alla nära o kära
Äntligen är fredag kommen, konstigt nog så har denna vecka gott oerhört långsamt till skillnad från vad den brukar göra! Det har faktiskt inte hänt så mycket sedan jag senast skrev.
Kan börja med att berätta att jag pratade med min chef i dagarna om mitt visum och hur jag ska göra när det går ut. Vi kom fram til det enda möjliga, nämligen att jag är här på ett turistvisum och han betalar mig svart. Självklart så får ingen veta detta så frågar folk säger vi att jag är skriven på Sebastians student visum. Jag behöver inte lämna landet för att söka ett nytt visum, det kostar 200 dollar, jag kan söka upp till 12 månader men vi börjar med 6 månader.
När det kommer till Sebbes fotboll så har han tyvärr fått reda på att han har lektion under ett av träningspassen. Coachen vet om detta men ser inga problem med detta. Han gillar Sebbe och vill fortfarande att han kommer och tränar. En så länge får han inte betalt men han får helt enkelt kämpa. Säsongen är lång här!
Imorgon är det match igen sedan på kvällen spelar A laget final i natt serien nere i Perth City...Ska bli spännande att se.
Hoppas ni alla mår bra :)
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma ANN

Kul att höra att det nog löser sig så du får stanna hos din Sebastian. Hemma har vi idag haft en underbar vinterdag med lite dagas meja Lite vårkännslor väcktes. Kramisar från ANN

2011-02-18 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0