Backpackers inn Molloy Pr

Heeej där hemma
Nu har vi huset fullt av ungdomar som är ute och reser hihi
Det är skit kul, tyvärr så jobbar jag en del för Audrie har semster. Bra pengar dock vilket vi behöver.
Mina svenska vänner är nere i Margaret river och kommer tillbaka imorgon. Då passar Linda från Tyskland på att laga mat till mig, sebbe och Johan som tack för att hon får bo hos oss. Det luktar väldigt gott..
I lördgas såg vi en orm som låg och sola lite på en sten..ORM skrek jag och sprang fort medan dem andra stannade och tog kort. FARMOR, kort på ormen finns nedan så bläddra inte ner!!
Lägger upp lite bilder på förmodligen världens coolaste bil snart :)
Hej på er
Lindas hörn
Madde packar och planerar budget för alla
Olivia organiserar sin väska (delfinen jämte henne är en inflyttninspresent till oss från dem, dem tyckte vi hade det lite tomt i vardagsrummet! )
Jag och Malin nere i Burns Beach
ORMEN!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är så glad att jag slapp se den j--la ormen. Min ormfobi hade gjort att jag ramlat död ner på fläcken. Hua!!!

Burns beach oxå - där gick ju vi....



För övrigt ser det mysigt ut på alla kort. Hela lägenheten full med folk.



Ha det bra!

2011-01-17 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0