Cyklone Bianca

Heej pa er

Ar pa jobbet i skrivande stund och har darfor inte tillgang till a a o!!

Imorgon bitti har dem varnat for en cyklone, den ar nu nedanfor oss men traffar Perth imorgon.
En kraft pa cirka 100 km/tim och den ror sig cirka 24 km/tim. Sebbes skola har skckat ut varningsbrev om att stanna inne men sa farlig tror jag inte det ar. Ni behover inte vara oroliga dar hemma iaf. Vi vet fortfarande inte om det blir nagon match for sebbe imorgon. Antar att dem hor av sig. Matchen ar pa morgnen da cyklonen "kommer". Det ar 40 grader ute men har regnet och askat under dagen. Inte sa manga golfare ute idag.

Valdigt manga kangurus dar ute. Vackert!

Det var allt for mig

Berattar mer om Bianca imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka extrema väder det är runt om i världen. Ni får väl bunkra upp lite så ni slipper gå ut. Ta en lugn innedag med lite MONOPOL, kanske?

Det kanske kommer svaja lite i huset om det blåser så. Ni som bor högst upp kan nog känna av det.

Var rädda om er och gå INTE ut på balkongen.

Kram Maria

2011-01-29 @ 09:59:12
Postat av: ANN

Hej på er!

Jätte roligt att följa er på bloggen ni verkar ha det roligt och många nya upplevelser. Hoppas det blev match och Sebastians lag VANN. Har precis pratat med Susanna på skype hon stormtrivs och brottas just nu med en halsfluss men den ger sig nog nu. Hon behövde nog vila från sitt höga tempo.

Här hemma var vi med mamma pappa och gänget på Robert Gustavsson han var KASS men vi hade skoj!

Annars har vi det bra jag har börjat plugga på Pedagogen och maila nu från min egna jobbdator det ni ja jag är fortfarande förskollärare!

Må så gott och massor av kramar ANN

2011-01-29 @ 19:53:16
Postat av: Farmor & Putte

Hej på Er!



Roligt att se Sebastian i sitt rätta element.



Beträffande cyklonen så följer jag det på radio och TV och är naturligtvis oroliga för Er.

Senaste prognosen nu på morgonen så är den att cykolnen skall dra in över nordöstra Australien och förhoppningsvis kommer den inte ner till Perth.



Var inte för modiga utan ta varningarna på allvar!!!.



Kram



Farmor

2011-02-02 @ 10:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0