Gevalia mellanrost

Ja då sitter man här vid datorn och dricker gevalias mellanrost som Johan fick skickat från Sverige. Mannen tränar fotboll. Egentligen har jag inget speciellt att skriva men jag är förbannat rastlös så då kan jag inget annat än att skriva av mig.
Jag får nog erkänna att jag drabbats av hemlängtan! det är lite jobbigt, sammtadigt som jag tycker att ju äldre jag blir destu fräckare borde jag vara, men ack nej. För mig verkar det vara tvärtom. Det går nog över snart. Ni behöver inte tycka synd om mig. Som Sebbe sa efter att familjen hade åkt hem "vi har i alla fall varandra" så sant så.
Ikväll ska det bäddas och fixas inför nytt sverigebesök imorgon. Malin, en gammal skridsko kompis kommer över i några dagar med 2 andra tjejer. Väldigt kul så kl 07.00 ska vi hämta dem på flygplatsen.
Vi har köpt ytterligare lite saker till vårt rum/lägenhet. Lägger upp lite bilder på det.
Imorgon ska det bli en skön 25 graders dag. Gäller att njuta innan helgen kommer med sina 37-40 grader!
Kram på er
Här sitter gänger och spelar Monopol
Ett nattduksbord till mig
Trådback till sebbes kläder
Skrivbord och lampa i hörnet så Sebbes kan plugga flitligt
Monopol kväll med Uwe och Melvin, Sebbe har äntligen köpt en bean bag!

Kommentarer
Postat av: Mormor Y o Morfar I

Hej min vän! Vi fick inte tycka synd om dig men om vi säger att vi känner med dig, så vet du att vi är deltagande. Kanske är det inte så konstigt att du känner så efter ett långt Sverigebesök och jag hänvisar till Sebbes kloka ord "Ni har varandra". Mormor och jag är med er varje dag och hoppas att ni har mycket att se fram emot som dämpar känslan av hemlängtan. Jättekram till er båda! Vi hörs.

2011-01-13 @ 13:54:54
Postat av: Farmor & Putte

Hej på Er!



God fortsättning på det nya året!



Jag förstår att det känns tomt nu när alla åkt hem.

Men tiden går fort och snart kommer mamma och pappa.

Tyvärr kommer inte vi när Putte inte vågar flyga sp långt.

Susanna blev mamma igår den 12/1 till en liten flikc på drygt 4 kilo. Allt gick bra men de fick göra kejsarsnitt i slutet då barnet låg snett.



Jag håller fortfarande på och målar och tapetserar så jag har fullt upp.

Jag saknar er så och det känns som en evighet innan nästa jul.



Mats flyttar i morgon och jag skall dit och städa ut den gamla lägenheten ( tionende gången tror jag )

Hoppas det dröjer till nästa flytt.



Här snöar det och är c:a 6 grader kallt.



Stor kram



Farmor

2011-01-13 @ 17:08:42
Postat av: Frida

Hej gumsan.. Tänker på er massor o din plan som jag hoppas blir vår verklighet:) alltid tomt efter besök.. Men att komma in i vanor o rutiner är bra det också! Saknar, puss o kram

2011-01-13 @ 22:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0