Caversham wildlife park

Hej,

Nu har Anders blivit en skicklig bilförare även på vänster sida av vägen och vi har vågat oss ut på egna små utflykter. I går var vi ute och tog lite kort på hus längs med kusten. Vi stannade i Mullaloo och tog en milkshake och badade lite också.

Idag har Kristin jobbat och jag, Anders och Markus har varit och klappat kängurus och koalor. Det blev en onödigt lång resa för när vi väl kom fram efter lite letande, så visade det sig att jag tagit fel ryggsäck. Istället för den färdigpackade med badkläder och kamera så hade jag tagit en annan (nästan likadan) ryggsäck med utlästa pocketböcker. Vi fick åka tillbaka hem, 30 minuter, och hämta rätt väska och så 30 minuter igen till parken. Jaja, så kan det gå.

Hur som helst blev det en bra dag. Markus tyckte att kängururna var lite skabbiga på nära håll och att de liknade råttor, så han klappade dem inte gärna. Det gjorde däremot jag och Anders. Det var varmt dock, 38 grader, och även djuren i parken var lite slöa.

I morgon är Kristin ledig och vi ska bada på dagen och sedan kolla in Sebbes uttagning till Joondalups fotbollslag på kvällen. Sedan är det dags för oss att flytta ut ur lägenheten på Lakeside Drive och flytta in med övriga på Molloy Promenade. Vi har köpt luftmadrass och kuddar.

 Här kommer lite kort.

// Maria










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0