Härliga Vinterdagar

Hej hej.

Hur mår ni? Idag har vi haft en underbar vinterdag med hela 20 grader. Efter måndagens 14 grader och regn så  var detta väldigt välkommet. Jag har haft mina 2 dagars ledighet så idag har vi städat/tvättat och njutit av vädret. Vi tog en sväng bort till bibban för att leka lite med Ipaden :)

Veckorna rullar på och vi är redan i mitten av Juli. Galet! Nu är våra Aussie vänner och hälsar på hos våra föräldrar. Dean som är son till Audrie och hans vän Luke är på Eurotrip under sommaren och ville självklart göra ett stopp i Sverige. Sebastian har pratat väldigt gott om vårt godis så idag fick vi ett medelande av Dean att han hade testat Swedish candy. Men dock får vi nog känna oss besegrade, Engelskt godis var tydligen bättre. (Kan jag absolut inte förstå!) Hade ju vart så kul att vara hemma nu när dem är där men men dem kommer att komma fler gånger.

Jag lyssnar just nu på min första ljudbok. Det är faktiskt inte helt fel, jag lyssnar när jag är ute på mina powewalks, jätteskönt! Den heter En dag (org. titel: one day) och kommer att komma ut på film nu 2011 så därför vill jag lyssna på den innan. Det är en romantisk komedi och är väldigt mysig att lyssna på. Rekomenderas om man gillar den typ av bok.

Nu är det bara 4,5 månad kvar weeeee. Det är nästan så att jag vill börja packa och lägga fram kläder för hemresan hihi.

Nu ska vi äta lite glass och mysa i soffan till någon film :)

Vi saknar er och längtar så till julen.

Bamse Kramar från oss.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag mår bra!



Jag ska krama bamse när/om jag ser honom!

2011-07-14 @ 12:47:09
Postat av: Perth

Där fick du allt till de Jonas :) Skönt att höra att du mår bra!

2011-07-14 @ 14:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0