♥ Ny design

Hej på er där hemma.
Att det ska vara så svårt att få bloggen att se ut som man vill. Varför alla dessa koder som ingen förstår!! Har nu suttit i ett par timmar och allt jag har fått ändrat är bakrundsdesignen och en ny profilbild som dessutom är för stor men det kan jag inte göra något åt. Vi får stå ut med det :)
Vi har haft två riktigt lata dagar, finns inte så mycket att göra när man är ledig har vi kommit på. Ska bli skönt att komma hem..Sebastians skola börjar nästa vecka så så fort den har börjat så kommer tiden gå hur fort som helst tror jag.
Jag hoppas fortfarande att min vän Frida kommer och hälsar på oss i oktober. Dels för att få vara ledig från jobbet lite men också för att ha något extra att se fram emot :) Frida träffade jag när jag bodde i USA för er som inte känner till det och vi har haft kontakt sedan dess. Hon bor ju faktiskt bara i Halmstad ;) Och självklart tycker vi ju att alla våra vänner som kan och vill ska ta chansen att komma hit när man får boende gratis och allt. Inte ofta
det händer. Vi vill bli utnyttjade :)
Här är jag och Söta Frida på midsommar i Åsa 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötenöt!! Jag har till och med varit då¨lig på att läsa er blogg.. inte bara med att skriva i min egen.. ILLA! Men jag hoppas också att jag kommer! Och isf blir det riktigt snart!! Datumen jag kolla på nu är 15 okt och framåt i två veckor. Vilket innebär att jag kommer vara där på din BDAY!!!! Puss

2011-08-09 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0