Välkommen till Apple klubben

Tjohoo

Nu skriver jag från ett kallt Australien. Imorse när jag steg upp för att åka till jobbet var det hela 3 grader brrrrr!!
Till och med bilen tyckte det var kallt då han dog mitt under körningen till jobbet. Vi trivs alla bättre i vämen tror jag. Medan jag jobbar på (som aldrig förr) så har Sebbe blivit värvad till Liverpool från ÖIS. Redan i November kan han börja. Ja så har vi det.

Vi har även köpt en ny liten leksak- IPad 2. Mycket bra val och värt pengarna. Med en batteritid på 10 timmar så är en tredjedel av vår resa hem täckt med underhåll. Anders, vi kommer att ta med den hem under jul så även du kan leka med den.

Harry Potter börjar närma sig så idag var vi och bokade biljetter till preimären. 1 minut över 12 natten till onsdag nästa vecka är vi laddade för del 2. Vi bokade även biljetter till del 1 som börjar klockan 21 så det blir 6 långa timmar med Harry P.

Annars har vår dag bestått av jobb, fotboll manager, fika på coffee club och lite skype. Nu har vi mys i soffan till tv serien Las vegas.

Hoppas ni inte smälter bort i värmen där hemma :)
Puss och Kram på er ♥






Kommentarer
Postat av: Jonas

Hade önskat en mer djupgående förklaring på texten "så har Sebbe blivit värvad till Liverpool från ÖIS". Men såg senare att du nämnde Manager så nu fatta jag - tror jag i alla fall..



Pöss på er!

2011-07-07 @ 15:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0