Finbesök från USA

Hej på er.

Idag har vart en bra dag. Jag fick äntligen träffa Karissa!! För er som inte vet vem dett är så kan jag börja med att berätta att vi träffades när jag bodde i USA. Vi spelade i samma golflag.
Vi blev väldigt goda vänner och hade väldigt roligt. Jag åkte tillbaka till Sverige och visste aldrig om jag skulle träffa henne igen. Jag visste att hennes moster bor här i Perth så jag har sagt till henne att komma hit. Så för en månad sedan skrev hon att dem har
bokat en biljett till Perth för 3 månader. Dem bor i Scarboro vilket bara är 25 min från oss.

Idag åkte vi och hämtade henne och spenderade dagen tillsammans plus kollade på Sebbes match. Det var grymt kul att se henne efter nästan 3 år. Att ha henne här kommer definitivt göra det lättare för mig att vara här.

Sebbe spelade en halvlek idag, dem har även en cup på måndag så dem ville spara honom till den. Han fick väldigt mycket beröm efter matchen, både av tränaren och folk han aldrig träffat innan så det var kul att höra!

Nu ska vi kolla på Damernas mass start :)

Kram på er


Jag och Karissa på utflykt i USA

Kommentarer
Postat av: Frida

Den roadtripen med fotot minns jag, haha.. We're LOST!

Hoppas ni hinner ses många långa gånger till! Nästa gång får du hälsa henne från mig:)

Kämpar som yusan för min biljett. Har gett mig på att vara dagisfröken denna veckan som kommer, allt för att få en slant extra i sparbössan;) Dessutom får jag ju leka av mig på cupen, perfa!



Puss

2011-03-05 @ 16:07:19
URL: http://fiddeli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0