Mammi och Pappi

Heej där hemma.

Förstår att ni vill ha en liten uppdatering hur vi och våra kära gästar har det. Natten till söndag hämtade Sebbe upp mamma och pappa på flygplatsen. Eftersom vi bara har tre platser så fick jag vara kvar hemma. Inget emot det för jag sov som en stock! Halv 3 ringde Sebbe och sa att jag kunde förbereda mig så jag gick ner till parkeringen för att möta upp dem. Underbart var det! Pappa med filmkameran i handen.

Kl 11 väckte jag dem på söndag morgon därefter var det dags för lite "sightsing" i Joondalup. Vi visade dem universitetet, våran gamla lägenhet, vi gick till köpcentret, åt en jättegod lunch ute med en flaska vin. Kl 19 började Pappa bli trött men vi försökte hålla honom vaken till 21.00 i alla fall. En god middag på altanen och sen gick vi alla till sängs. 

Måndag jobbade jag från 7-15, Sebbe gick till bibblan medan mamma och pappa tog en genomgång på gymmet och sedan slappade vi poolen. Halv 2 kom dem upp till mig på jobbet och åt lunch och träffade Audrie med familj. Audrie tackar så himla mycket för väskan av Maria (so do I ) 

Efter lunchen tog vi två golfbilar och spelade 9 hål. Matchspel, tjejerna vs killarna. Guess who won??
Självklart såg vi många känguru så filmkameran var i full gång. Efter golfen var vi alla bra trötta så vi beställda hem pizza och pasta från en god italiensk resturang och åt nere vid poolen. 

Idag tisdag ska jag mamma och pappa åka till Mullaloo beach och sedan vidare till Hillarys för att äta lunch. Sebbe måste dock vara hemma och plugga, tråkigt men nödvändigt. 

Tyck inte synd om oss. Vi har det bra :) En godispåse är redan slut!

Må så gott

Kram











       

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med i dagens trailer och vinn en länkning :)

Eller vad med i dagens låt och vinn en länkning :) Om du är med i båda, dubbelt så stor chans att vinna :)

2011-03-15 @ 09:39:09
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/
Postat av: Maria

Det ser ut som ni har det bra! Härligt med lite besök igen, va? Ha det riktigt gott, så hörs vi snart igen.

Kram Maria

2011-03-15 @ 12:17:36
Postat av: Frida

Låter som att ni har det hur bra som helst! Längtar bort nu mer än någonsin.. Tentatajm nästa vecka. 15hp och jag har idag filosoferat på bibblan om VART på bibblan det skulle funka fint att hänga sig;) Känns sisådär inför denna tentan, haha...

2011-03-15 @ 19:39:48
URL: http://fiddeli.wordpress.com
Postat av: ANN

Hej på er göttegrisa härligt att ses, och nu ha ni en hel härlig månad framför er!!! Här hemma skiner också solen men det är inte grönt och inga känguru!!!!!

Jag har varit hos Lena idag och blivet fin, tur hon finns när de grå nästan tar över!!!!

Må så gott karm från ANN

2011-03-15 @ 19:47:21
Postat av: Farmor & Putte

Hej!



Vi tycker inte alls synd om Er utna njuter av att veta att ni är tillsammans och har det bra.

I går var jag på 1000-mila srvice med mitt ansiktet och mina fötter. Det känns som man bara är 64 år nu.



Sköt om Er och syot kram



Bernie

2011-03-17 @ 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0