Fun night out

Hej

Det är söndag och utan att behöva läsa aftonbladet så har jag förstått att Saade gjorde bra ifrån sig på Eurovision igår. På facebook läser jag allt från " Saade är bäst" till "it feels like 1999 again". Jag har inte ens hört låten.

Vi spenderade vår lördagkväll på The soveigen, en lokal pub. Konstiigt nog var det Sebastian som ville dit men ganska så fort insåg jag varför han ville det. Varför vill Sebbe gå till en pub? Jo FA cups finalen spelades och vi har inte den kanalen. Så Sebbe satte kvällschemat och prick klockan 9 var vi tvugna att befinna oss på puben. Medan Johan och Sebbe kollade på matchen var jag och Karissa på dansgolvet och dansade av oss lite kalorier. Win Win to everyone! Kul hade vi.  







Två nöjda killar



Premiär för min ursnygga skinnjacka :)

Kram på er                     

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha.. bra baktankar;)



Duu.. sitter här nu och är inloggad på telefonen.. Ring om du kan. Eller är det så att det inte funkar? :( Hur går det med visumet? När är det dags för ny sökning?

2011-05-15 @ 10:24:18
URL: http://fiddeli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0