Maj maj måne...

God morgon

solen skiner men dock bara 13 grader..brrrr. Värmen kommer stiga till en ca 24 grader idag. Passar oss väldigt bra för jag är ledig och brunch nere vid Hillarys är bokat. Vi ska möta upp Audrie och Taylor, samt min kompis Karissa från staterna. Dem senaste två veckorna har jag jobbat väldigt mycket så nu förtjänar vi lite morgon lyx.

Jag har fått bihålsinflamation vilket är hemskt. Det började i fredags men nu knaprar jag tabletter så det känns redan bättre.

Nu till dem goda nyheterna. Sebbe har kommit med i senior truppen i fotbollen och får nu betalt av att spela. 
I fredags gjorde han sin första match men fick dock bara sitta på bänken. I lördags spelade han med reserverna, seniortränaren hade plockat ner 6 spleare från senioerna till reserverna, dem vann med 4-1 och Sebbe gjorde 2 mål! Ett var skitsnyggt sa han, rätt i krysset! Han fick mycket beröm av tränarn så på lördag kanske han får spela. Vi hoppas :)  
 
Vi har vart här i 10 månader nu, känns inte längeseden det var jul men det är bra att tiden gåt fort. Det känns som att vi börjar närma oss slutet. Hoppas vi kan avsluta det tillsammans bara. Jag känner mig mer och mer färdig i detta land. Nu vill jag hem och börja "leva". Efter julen är det ju bara 4 månader kvar vilket kommer gå grymt fort...

Hoppas ni alla har haft en bra Valborg     

Kram på er <3



Älsklingen gör sig redo för träning



En fin regnbåge efter lite regn. Synd att lyftkranen förstörde hela min bild!!

  

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

Låter helt grymt att dom äntligen fattat att han hör hemma i A-laget. Grattis Sebbe! Nu kanske du kan gå ner på halvtid Krian. Proffsfruar brukar väl inte jobba mer?

2011-05-01 @ 14:09:29
Postat av: Anders Mattsson

Hahaha, bilden med regnbågen är ju för jävla bra alltså. Sicket vykort.

2011-05-01 @ 15:51:34
Postat av: josefine

Ray Ban solglasögon till salu. Först till kvarn: Helt nya med tags på + alla tillbehör. http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-ray-ban-wayfarer-rb2140.html



JEANSKLÄNNING, CONVERSE 300 kr, FESTSKOR, Calvin Klein boxer till pojkvännen 3 par för 120 kr, BILLIGT: http://bloppisjosse.blogg.se/2011/april/saljes-converse-skottrandiga-365-uk-4.html

2011-05-01 @ 16:00:27
URL: http://bloppisjosse.blogg.se/
Postat av: Farmor & Putte

Hej på Er!



Roligt för Sebastian att han får möjlighet att visa hur fotboll skall spelas. Grattis.



Hoppas det går bra med ditt uppehållstillstånd Kristin, så att det inte blir problem.



Nu är det bara c:a sex månader kvart tills ni kommer hem på julsemester och sedan är det bara fyra månader som återstår.

Ni är så duktiga!!



Kram

" farmor " & putte

2011-05-03 @ 22:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0