Sebbe gör a-lags debut

Hej och hå vad veckorna går...
 
Idag spelade Sebbe sin första seniormatch, han spleade hela matchen, dem vann med 3-2 och han blev 240 dollar rikare! Han fick mycket beröm av både spelare och tränare efter matchen så nu får vi hoppas att han får spela vidare. Jag tyckte han var jätteduktig.

Vi har haft en lugn vecka, jag var ute med min vän Karissa i tisdags. Sebastian har pluggat mycket, nu är det bara 4 veckor kvar av skolan. Tiden går så fort så det är skrämande. Jag hade skypesamatal med mina åsa vänner i torsdags, det var väldigt roligt..Nu vill jag att tiden ska gå fort så vi kommer hem. I slutet av maj ska jag skicka in min ansökan sen får jag äntligen veta hur jag ska göra.


Sebbe har fått tillbaka två uppsatser, 70% på den ena (VG) och 84% på den andra (MVG)









Fika på stan med Karissa


Biljard Lounge nere i Hillary



Mycket bränder de senaste veckorna, detta är utanför vårt fönster

Fika med Natalie och karissa i Leederville. Mycket goda tårtor!


<3 Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hur kan jag ha missat din blogg?? Så roligt, då kan vi ju följa allt ni gör :) duktigt Sebbe! Hoppas du får fortsätta! Det verkar ju dessutom vara bra vinstpremie!

Nu ska jag läsa vidare innan jag måste upp o äta frukost :)

2011-05-08 @ 06:51:13
Postat av: Farmor & Putte

Hej på Er!



Grattis Sebbe till en strålande insats. Pengarna kommer ju också väl till pass.

Att det går bra i skolan är ju ännu ett plus. Duktigt!

Jag förstår om ni längta hem nu när våren står i full blom och Åsa är som vackrast men det kommer fler år. Nästa år vid denna tiden är ni på väg hem med en stor erfarenhet i bagaget som ni kommer att ha nytta av hela livet.

Vi längtar efter Er!



Kram



"farmor"

2011-05-10 @ 09:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0