Det rullas på

Sedan festen förra veckan så har livet vart rätt så gött. Vaknat, ätit frukost utan stress, tränat och sedan poolhäng. Sebbe var fullt upptagen med att plugga men nu är han KLAR! Är så himla stolt över honom. Så nu slappar vi ihop istället och bara njuter av sista tiden :) jag har börjat packa ska jag medela, jag vet att det inte är imorgon vi åker hem men jag måste ju testa så jag vet OM jag får plats and so far not very good! Det blir tyvärr inga presenter i år mina kära haha!
I går var vi ute och firade med Dean då han var klar med alla exams och därmed färdig med hans degree. Han var glad och bjöd redan 20.15 på dans med en tjej på dansgolvet.
Klockan är bara 7.30 fre morgon, vi ska snart upp och spela golf och jag spela med mina nya klubbor för första gången. Idag blir det nog en lugn fredag då vi ska ut med hela gänget imorgon och fira pojkarna ordentligt!

Igår var det internationella kramdagen så hoppas ni kramade om varandra riktigt ordentligt :)
Annars får ni en Stor kram från oss i Perth!


Kommentarer
Postat av: Amanda <3

BARA 1 vecka kvar!!!! tjohooo:) Kan knappt bärga mig.. Puss&Kram

2011-11-28 @ 14:48:14
Postat av: dad

nerräkning!

2011-11-30 @ 20:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0