♥ What a great Surprise

WOW! För er som inte läst min facebook status ska jag berätta vad som hände igår. Förra veckan så skickade Audrie ett medelande och sa att vi måste hitta på mycket nu innan vi åker. Hon gav mig därför datum på aktiviteter vi skulle göra. Det var bl.a. Konståkning som vi gjorde i fredags, i söndags åt vi middag på sizzlers och var på bio, och den 16 nov skulle vi ut och äta. Jättebra tänkte jag, det blir jättekul. Så igår (onsdag) så hämtade Audrie och Neil upp oss kvart över 7, då vi hade bokat bord till halv 8. Vi både hade klätt upp oss lite för vi visste att det var antagligen sista gången vi skulle gå ut äta med dem innan det är dags att åka hem, plus att Neil åker tillbaka till jobbet nästa vecka redan. Vi parkerar bilen och går in på resturangen. SURPRISE! Inne i lokalen sitter 35 av mina vänner, kollegor och även stamkunder. Jag blev så otroligt chockad, rörd, överraskad, det går inte att beskriva. Självkart vänder jag mig om till Audrie och börja gråta! Jag har aldrig blivit så överraskad i hela mitt liv, blir fortfarnde tårögd när tänker tanken. Audrie är en pärla alttså, hur hon har lyckas hålla detta så otroligt hemligt är en gåta haha. 

Sedan höll både Audrie och min chef Tim jättefina tal för oss, vi fick ett Stort kort där alla hade skrivit en hälsning till oss. Jag fick vänta med att läsa det tills jag kom hem, jag visste att jag skulle lipa ännu mer om jag läste det på plats! 

Även om vi är väldigt glada över att komma hem så blir det svårt att lämna alla dessa fantastiska människor som vi har lärt känna och som har blivit som en stor familj för oss. Jag tror alla på jobbet har hjälpt mig på något sätt om det gäller att köra hem mig från jobbet när jag inte hade bil, ge oss möbler eller tipsa vart vi kan köpa saker.
Audrie och Neil som ha vart som vår andra familj och som vi alltid kommer vara evigt tacksamma för. Blir jag hälften så bra människa som Audrie så är jag glad! 

      

Jag och underbara Emma



Ungdomarna på jobbet :)



Seniorerna på jobbet med respektive :)



Jag o Sebastian med Neil and Dean

 

Detta är mina fredags stammisar :) Dem ville självklart komma när dem fick reda på överraskning.
Goa damer!



Ännu en stammis liga här ;) Denna grupp spelar 3 gånger i veckan



Chris, Karolina och Oskar var självklart där :)



Vi hade en grym kväll men mycket kärlek från nära och kära



TACK FÖR EN OFÖRGLÖMLIG KVÄLL


 

   

Kommentarer
Postat av: Amanda <3

ÅHHHHH vad härlig!! Ni är så omtyckta vart ni än vänder er, förstår att det kommer vara svårt att lämna men ni ska veta att det är många som väntar på er här också!!! Kul att ni fick en härlig kväll.. puss&kram vi ses snart:) Krabban I love you!!!

2011-11-17 @ 16:14:10
Postat av: pappsen

Man blir ju tårögd och väldigt stolt som pappa.

2011-11-20 @ 16:00:31
Postat av: Anonym

Hej på Er!

Vilken underbar upplevelse. Tårarna trillar fortfarande. Tänk att få träffa så underbara människor som gjort så mycket för Er. Hoppas att vi får tillfälle att göra något för dem om de kommer hit. Du och Sebbe är ju också fantastiska människor så jag är övertygad om att de är lyckliga över att fått träffa Er.

Du måste ge dem en hälsning från oss här hemma och tacka för allt de gjort för Er.



Kram och välkommen hem



farmor "

2011-11-21 @ 11:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0