♥ Tillbaks till vardan´

Sista dagen med Frida spenderades nere i Fremantle. Vi besökte museumet, vi drack cider på Little Creatures och åt fish n chips på bryggan. En riktig Aussie day! Perth visade upp sin bästa sida med 30 grader och SOL. 



Efter att frida har lämnat oss har det regnat varje dag!
Sebastian har nu haft sin sista lektion och om exakt 10 dagar har han sin första tenta. Den 22 nov är han KLAR.
Idag har vi faktiskt börjar rensa garderoberna, vi fick ihop 3 kassar med kläder som vi sedan har skänkt bort till både hemlösa och second hand butiker. Sedan fick vi ett medelande av Audrie med fullspäckat schema på saker vi ska göra innan vi åker haha. Allt från skridskor till middag och biokvällar :) Vi vet ju trots allt inte om vi kommer tillbaka...Jag får ialla fall jobba vidare på klubben har dem sagt om vi kommer tillbaka.  

I lördags fick jag äran att spela golf med Carramar social club. Dem har frågat mig i månader om jag vill spela med dem så nu fick vi till ett datum. Jag kan medela att dem tyckte det var JÄTTEROLIGT att få spela med mig. Det här kommer dem prata om i veckor haha. Om två veckor har jag blivit inbjuden att spela med dem igen :)



Det var nog allt för denna gång. Men hoppas ni har haft en bra helg där hemma.
Vi har ju faktiskt pratat med de flesta av er där hemma under helgen :)

Puss o kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul! var åker man skridskor någonstans?

2011-11-08 @ 19:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0