♥ Helgmys

Ännu en vecka har gått, vilket betyder att vi har nu mindre än 8 veckor kvar :)
Lördagen var en väldigt rolig dag/kväll måste jag säga. Jag jobbade 06.00-15.00, så efter jobbet åkte jag hem till Emma, min irländska arbetskollega. Audrie var redan där då Irland-Wales mötte varandra i Rugby (vm pågår nu). Det blev mycket vin och mycket skratt kan jag medela. Halv 10 hämtade Shane upp oss (Audries yngsta son), en bilresa han sent kommer att glömma haha. Nästa gång blir det cocktail kväll :)

På söndagen bestämde vi oss för att åka ner till Fremantle med Oskar och Karolina. Jag och Sebbe strosade runt lite i city först, innan vi begav oss till Freo. Väl på plats åt vi goda pizzor till lunch och besökte sedan marknaden. Eftersom söndagen är marknadens sista dag så säljer dem ut all frukt jättebilligt, vi köpte bla 2 paket jordgubbar för endast 2 dollar. 
När vi kom hem gick Sebbe till bibban för att försöka få klart sitt abete men motivationen fanns inte riktigt där, men idag gick det vägen. Nu har han endast ett arbete kvar plus sitt projekt att göra innan sluttentorna börjar. Han är sååå duktig måste jag säga. Ni skulle vart impade om ni hade sätt honom :) 

Tyvärr har jag inga nya bilder, jag tog med mig kameran till Freo men glömde minneskortet hemma. Typiskt!

Dagar kvar tills Frida kommer: 9

Puss och kram på er    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0