♥ Måndag Morgon

Idag gick jag upp kvart över 7, trots att jag inte behöver åka till jobbet förän kvart i 9 men det är skönt att ta sin tid och inte stressa och även gå upp innan alla andra vaknar till liv. Som sagt så är det måndag och därmed har jobbveckan börjar, Varför är måndagar sååå sega!? 

Helgen som varit har bestått utav jobb, fotboll, kaffe, träning, vänner. Inte helt fel om jag får säga. I lördags jobbade jag men i och med att det var final i Aussie fotboll så var det näst intill dött på golfbanan. Den dagen är som en public holliday, alla sitter hemma, har bbq, dricker och kollar på matchen. Själv kunde man inte bry sig mindre! Vi har inte blivit så aussie ännu plus att man kan inte kalla en sport fotboll när man kastar en boll!!! På lördags kvällen kom Oskar och Karolina hit, vi köpte thaimat och kollade fotboll. Oskar är nämligen Arsenal fan och ingen är gladare än jag! Äntligen slipper jag diskutera arsenals laguppställningar och diverse fotbollssnack. JAG BRYR MIG INTE! haha. 

Måste även nämna att jag hade en väldigt mysig skype-brunch men mina vänner Malin och Amanda under lördagen. Dock fick jag bara se på när dem tryckte i sig all denna goda svensk mat.

Vädret är fortfarande upp och ner men i lördags hade vi 28 grader vilket är det varmaste hittils. Idag är det bara 21 grader men det kommer nu tror jag, lagom till Frida kommer ;) 

Hoppas ni har haft en bra helg där hemma. Mina föräldrar åker till spanien idag så TREVLIG RESA till er. 
Ska medela att om ni ska skicka något hit innan vi kommer hem så har vi bytt adress till 39/2 Walsh loop.
Ort och postnummer är detsamma.
Nu är det dags att göra sig iordning men ha en trevlig måndag :)

Kram på er ♥



        


Kommentarer
Postat av: Karolina

Heeej! Va underbart det låter att gå upp så tidigt innan alla andra :) kanske något man ska börja med! Lycka till på jobbet idag!! :) väldigt härliga bilder också! Kram på er!

2011-10-03 @ 08:43:44
Postat av: Frida

KLART att vädret kommer bli bra nu när jag kommer ;) Puss

2011-10-04 @ 19:40:11
URL: http://fiddeli.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0