♥ Det doftar Sverige

Hej hej, idag är vi på strålande humör, jag är det i alla fall. Inte ett moln på himelen och värme i luften. Det är härligt! Det är just sådana här dagar man får riktigt Sverige känsla, gräset börjar lukta sommar, jord från blomsterkrukor, fram med sina bleka ben..man blir skadad alltså när man är så långt borta ha ha. Idag ska även jag och Audrie till ikea och äta lite mat och inhandla lite gott :) 

 

Härlig bok som jag fick nerskickad av Maria.



Och mannen min pluggar på inför sin lektion

Ni ser att vi har det bra fast vi längat efter er. Det ska jag inte glömma att medela :) och om 6 veckor kommer Frida ner och då är även vi snart hemma igen.

Puss o Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0