♥ Sanctuary Golf Resort

För nästan 6 månader sedan köpte vi ett erbjudande på internet, en övernattning med golf och middag på Sanctuary golf resort. Det ligger 2,5 timma söderut i en stad som heter Bunbury. Nu i helgen fick vi äntligen till det. Som sällskap hade vi Neil och Audrie. Vi styrde kosan söderut söndag morgon och ett par timmar senare var vi framme. Då incheckningen inte var förän klockan 2 körde vi ytterligare ett par mil och besökte grannorten Busselton, där jag bla var med mina föräldrar. I Busselton finns den berömda piren som är den lägsta i södra hemisfären. 1,7 km lång är den. Lunch avnjöt vi på en gammal pub och sedan in i bilen igen för att besöka nästa ort Dunsborough. Väl framme öste regnet ner så ett kort besök blev det till den kända fyren (light house) innan vi åkte tillbaka till Bunbury och Sanctuary. Väl incheckade på rummen drack vi lite bubbel och kollade på golf innan resturangen väntade på oss. Klockan 10 nästa morgon hade vi bokat en golfrunda. Vi hade två väldigt trevliga dagar men god mat, goda drycker och mycket skratt. Sen måste jag ju självklart nämna att tjejerna tog hem golfsegern med 1up :) 

Tyvärr funkar det inte att lägga upp bilder just nu för dem ligger på ipaden och det går tydligen inte att lägga upp bilder från ipaden till bloggen eller facebook! Mycket underligt. Så fort jag har löst detta mysteriet så ska jag dela med mig av bilderna :)

Kram på er              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0