♥ Sebastian 24 år

I tisdags var det ju som ni alla vet Sebastians födelsedag, en otroligt viktig dag (efter den 22 oktober så klart )
Eftersom Sebastian hade lektion på dagen så bestämde vi oss för att åka ner Leederville på kvällen för kaffe och tårta, som sällskap hade vi Emil och Chris. Detta café är rätt så häftigt, folk i alla stilar och åldrar. Väggarna är täckta av 70 tals affisher och diverse skivomslag. I taket hänger 50 ikea lampor, Ni vet dem där vita bollarna i plast/pappers material (kommer i alla olika former). Borden står på gamla dricksbackar och utspritt på borden ligger spelet "fyra i rad". 




Han var jättenöjd med dagen och tackar alla så mycket för kort, pengar och gratulationshälsningar. Han fick den bästa presenten av Audrie m. familj som bestod av en påse full med olika chokladsorter.
Av mig fick han 2 st böcker. Han har redan börjat läsa den ena och älskar den. Jag ser inte så mycket av honom nu...Undra om han blir mer lik sin mamma för varje år?



4 veckor kvar tills FRIDA kommer och därmed är min nedräkning över haha. I am HOME!!

Peace out

          

Kommentarer
Postat av: Mamma & Pappa

det låter som ni hade en trevlig dag tillsammans.

Kramar från Åsa

2011-09-22 @ 19:31:39
Postat av: Ann Bengtsson

Hej!

Jag satte mig vid Anders data och hittade eran Blogg!Kul att läsa att ni har de så bra och våren är på gång! Här är det den regnigaste hösten jag upplevt! Men sanart drar vi till Spanien med Monica och Clase JIPPI! Vi var på en liten golftripp med Magnus husbil i förra helgen mysigt! Kanonon väder och fina banor Kristinstad och Sölvesborg Clase komenter Värdsklass!!!!

Kram och ser framemt att träffas till Jul när kommer ni hem?

Var rädda om er och massor med kramar ANN

2011-09-24 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0